Vállalati tréningek

Kommunikációs tréningek

● K-01 Vezetői kommunikáció - tréning
● K-02 Prezentációs technika és előadói készségfejlesztő tréning
● K-03 Média-kommunikációs tréning
● K-04 Tárgyalástechnikai tréning
● K-05 Tárgyalástechnikai hatékonyságnövelő tréning (kommunikációs érzékenységfejlesztéssel)
● K-06 Üzleti kommunikációs hatékonyságnövelő tréning
● K-07 Értékesítési prezentációs technika tréning
● K-08 Non-verbális és metakommunikációs készségfejlesztő tréning (Unikum a magyar piacon)
● K-09 A szép szó varázsa: metanyelv tréning
● K-10 A kommunikáció iskolája - tréning
● K-11 Kommunikációs érzékenységfejlesztő tréning
● K-12 Eredményes kommunikációt és együttműködést fejlesztő tréning
● K-13 Kommunikáció telefonon - tréning
● K-14 Telefonkommunikációs tréning operátoroknak - tréning
● K-15 A telefonon történő kommunikáció sajátosságai - tréning
● K-16 Hogyan vegyünk részt értekezleteken? - tréning
● K-17 Kommunikáció a titkárnői munka során - tréning
● K-18 Hogyan fogalmazzunk meg hatékony reklámüzeneteket? - tréning
● K-19 Üzleti levelezés - tréning
● K-20 Asszertivitást fejlesztő tréning
● K-21 Az asszertív viselkedés - tréning
● K-22 Konfliktusok megelőzése és kezelése - tréning
● K-23 Ügyfélkommunikációs tréning
● K-24 Banki ügyfélkommunikáció - tréning
● K-25 Hogyan hassunk másokra, hogy eredményesek legyünk? (A manipulációmentes kommunikáció) - tréning
● K-26 A természetes kommunikáció - tréning
● K-27 A személyiségfüggő, manipulációmentes kommunikáció másokkal - tréning
● K-28 A kommunikációs manipulációk felismerése és kivédése - tréning
● K-29 Szervezeten belüli, hatékony kommunikációt és együttműködést fejlesztő tréning
● K-30 Hatékony érveléstechnika - tréning
● K-31 Személyes image - tréning
● K-32 A befolyásolás eszközei és technikái - tréning
● K-33Tárgyalástechnikai készségfejlesztő tréning+